Gurauan semata-mata

Oleh Agendadaily.com
Rabu, 23 April 2008

WANITA yang mendakwa dicabul oleh bekas menteri, jam 7.00 petang Rabu, menarik balik laporan polis yang dibuatnya pada 17 April 2008 yang lalu.
Difahamkan, wanita itu berbuat demikian kerana wujudnya salah faham berhubung dengan 'gurauan' bekas menteri berkenaan.

Sumber-sumber yang layak dipercayai memberitahu Agendadaily, wanita berkenaan juga mengakui pada ketika 'gurauan' itu berlaku dia dalam keadaan 'bad mood'.

Sumber itu juga memberitahu, pejabat Peguam Negara akan mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan kes tersebut dalam waktu yang terdekat.


Aku pun jenis yang suka bergurau. Jadi, pengumuman kepada wanita yang berpunggung besar : aku ingin bergurau dengan anda-anda semua. Jangan takut, gurauan aku tak kasar.

Gambar hiasan

6 comments :

  Anonymous

April 24, 2008 at 8:38 PM

haha.

tengok, sebab tu la saya tak suka baca surat khabar sekarang. macam tabloid gosip.



oh, satu soalan. kebanyakan blog yang saya jumpa mesti ada link Ahmad Kamal Abu Bakar aka tuan Catatan Pendek Dari Neraka aka nerakaku.blogspot.com.

kenapa saudara tak letak link dia di blog saudara?

saja mahu tanya. saya pun tak letak atas sebab-sebab tertentu.

  Firewabbit

April 24, 2008 at 9:05 PM

dem. i have a big butt but not so big tho. whaddya think?

  manusia ganjil ikan yu

April 24, 2008 at 9:26 PM

takahara - "aku orang kecil...dia orang besar"



syazsy - Merbahaya

  Anonymous

April 25, 2008 at 12:50 AM

haha.

ya kah?

sebab yang berlainan dengan saya.

  manusia ganjil ikan yu

April 25, 2008 at 9:02 AM

Sebab apa ya?

Satu lagi sebab bagi aku, bila ramai yang memuja, lagi besar egonya.

  Anonymous

April 26, 2008 at 12:07 AM

haha.

should i say my reasons?

nak juga.

memandangkan saya tersangat amat mudah terpengaruh, jadi isi tulisan pak cik itu mungkin akan mmberi efek yang kuat.

plus, hidupnya terlalu bebas. antara cara mencegah, melalui hati, selemah iman.

ai.