Gothic Forever




Semalam, aku bersama Amir Juling, Karim, Lee Udang dan Salleh berjanji untuk bersama-sama menonton kugiran Horse The Band. Kami tak hafal langsung pun lagu-lagu mereka. Hehehehe.

Setibanya kami di MCPA, kami terasa dipinggirkan. Apa salah kami? Mereka melihat kami seakan makhluk dari planet asing. Hey, kami pun makan belacan ok.

Ya, kami tahu. Band-band Gothic tiada 'tuding-tuding jari' sambil melaungkan 'anti establishment', kebebasan dan anarki. Kami juga tiada 'Wall of Death'. Lihat saja MCR.

Tapi sekurang-kurangnya kami tidak sanggup menyarung 'hooded sweater' didalam keadaan panas dan tiada penyaman udara langsung. Cuaca Malaysia tak sama seperti New York. Walaupun kami berkot, kami tak perlu menyorok-nyorok makan di Mc'D, merokok serta mengurat awek-awek dengan niat untuk menidurinya.

Kami juga tidak sanggup memangkah tangan-tangan hanya untuk menunjukkan kepada awek-awek bertetek besar betapa 'true'nya kami.


Kami juga terhina dengan satu kejadian yang agak memalukan kami. Ketika Salleh ingin mengambil gambar di tepi pentas, dia telah dihalau oleh seorang kru dengan menggunakan sebatang kayu. Sungguh tidak 'hardcore'. Hempuk pakai payung kang?

Kami terus pulang diketika itu juga. Baik lepak BB. Ada juga faedah. Dapat ngurat budak-budak sekolah

1 comments :

  Unknown

April 2, 2008 at 12:30 PM

hehehe..ada lagi ke makhluk ni skg?
mcm dh pupus je..