1+1 = 3


Ketika ini aku sedang membayangkan serta berimaginasi, bagaimanakah 'layanan' yang telah diberikan oleh Sufiah Yusof @ Shilpa Lee si genius matematik kepada pelanggan-pelanggannya? Bayangkan hayunan-hayunan yang penuh dengan kiraan serta bertempo. Fuh, mengeletar batin.

Kalau dahulu, aku amat mencemburui ke'genius'an beliau, tetapi sekarang aku mencemburui kesemua mereka yang telah melanggan beliau. Jahanam.

Pulanglah ke Malaysia. Aku menunggumu dengan dada berbulu yang terbuka.

Ketika masih di bangku sekolah, aku teringin menjadi genius seperti beliau. Ingin mempunyai ayah seperti beliau yang amat prihatin serta memberi tunjuk ajar dengan penuh kasih sayang. Raba-raba punggung aku yang gebu ini pun aku tidak ambil kisah.


Pulanglah Sufiah. Pulanglah.

Ermmmm..

Ada Facebook tak?

0 comments :