Kecoh


dicilok dari Berita Harian.


Lu orang ni suka bikin kecoh la. Gua ada kereta besar, gua ada banyak wang. Kerja bagus. Tak macam lu orang. Pasal bayar tol pun mau kecoh ke? Gua rilek je. Setakat 90 sen, apalah sangat. Tak luak mana pun. Gaji sebulan gua tak terusik pun.

Gua balik kerja je mesti nak kene lalu depan lu orang yang tengah buat kecoh. Semak doh. (rhyme!)

Mulai dari sekarang, ubah gaya hidup. Ikut pesanan TPM. Mula makan keledek dan ubi. Jadi tak terasa sangat sempit hidup tu. Macam gua lain, hari-hari McDonald, Secret Recipe.

Polis dan FRU bersepah keliling lu orang. Apa lagi, report la sama diaorang. Diaorang bukan batu. Diaorang kerja untuk lu orang apa.

Jahanam!!

4 comments :

  Kurie

May 29, 2008 at 12:09 PM

Tol Batu 9 memang banyak BATU...

Tapi BATU tu boleh cari makan tau...

Dan lagi satu,

Cashier kat situ boleh tahan kan?

Adios...

  manusia ganjil ikan yu

May 29, 2008 at 12:15 PM

Kurie - aku yang tak boleh tahan

  Anonymous

May 30, 2008 at 12:22 PM

lu keco2 lebih, lu bwak moto ke kete? bkan moto free ke? kete je yg kene bayar tol brader, damn...

  manusia ganjil ikan yu

May 30, 2008 at 4:28 PM

cangkuk - tak nampak aku tulis kereta besar?..maknanya kereta besar la..haiyooo