Heeee...


Tidak tahu kenapa aku terasa sangat ceria pada hari ini. Nak kata dapat blowjob yang terbaik malam tadi, tak juga. Kesan dari alkohol, tidak juga. Adrenalin meluap-luap. Seperti ada yang tidak kena.

Ditangan ku ketika ini ada senaskah surat khabar. Harian Metro.

Saya fikir dulu’

Oleh Mohamad Hussin

KUALA LUMPUR: “Saya akan fikirkan dulu tapi dengan syarat bapa saya tak terbabit.”

Demikian janji wanita genius matematik, Sufiah Yusof, 23, kepada Presiden Persatuan Melayu United Kingdom (Melayu UK) Hamidi Abdul Rahman dalam pertemuan mereka, baru-baru ini.

Hamidi, 50, berkata beliau dan beberapa ahli persatuan berjumpa sendiri dengan Sufiah dan kini dalam usaha memujuk dan membawa pulang wanita itu bagi mendapatkan ‘rawatan’ lanjut.

5 comments :

  Kurie

May 2, 2008 at 9:59 PM

aku tak tahu camana nak komen...
Mungkin hendak cari tanda2 genius kat badan dia agaknya?...atau nak menguji daya ketahanan otak dia berfikir secara kritis barangkali...kamu adalah apa yg kamu mahu jadi...

  Anonymous

May 2, 2008 at 10:07 PM

tak berbaloi, mungkin.

  Anonymous

May 3, 2008 at 1:19 AM

apa susah2 pujuk. cakap aje ngan dia suh keje kat sini. transfer tempat keje, biasalah tu.

  manusia ganjil ikan yu

May 3, 2008 at 1:44 AM

Kurie : mereka berminat nak tau 'genius' tang lain kot.

Takahara : Memang

Babazahra : Bapak-bapak ayam sedang mula membuat bidaan

  Zinnia Rum

May 5, 2008 at 5:15 AM

aku boleh rawat dia. aku ade cara nak rawat dia.

tau ape yang kelakar? konspirasi menjatuhkan islam dengan menggunakan shilpa lee. gila bodo.