The Day The Earth Stood Still

*Amaran. Artikel mengandungi spoiler

Perhatian. Amaran tahap merah-merah jambu.

Diingatkan mulai hari ini. Jangan membuang sampah merata-rata. Jangan bunuh sesuka hati. Jangan sesuka main lepas tu anak sepah-sepah buang. Kalau aku jumpa, aku jentik.

Mesti korang tertanya-tanya kenapa aku ingatkan korang semua pasal ni?


Sebabnya ialah, nanti Abang Klaatu marah. Bila dia marah, dia datang bumi naik bola api ( macam Dragon Ball ). Pastu nanti dapat awek comel yang betul-betul buat aku geram. Tapi aku tak boleh buat apa-apa sebab Abang Klaatu hebat. Kemudian dia nak hancurkan penduduk bumi. Ultraman pun tak dapat selamatkan kita lagi. Bukankah ianya perkhabaran yang menakutkan?

Jadi, diperingatkan sekali lagi. Ubah perangai. Aku takut. Ini serius. Bukan main-main.



note: Perasan tak setiap lakonan Keanu Reaves sekarang mesti kena pakai suit?

0 comments :